VELKOMMEN TIL LYNGBY TENNIS KLUB

Lyngby Tennis Klub, LTK, er en stor klub med godt 800 medlemmer og tilbud til børn, juniorer, seniorer og veteraner. Turneringsspillere såvel som motionister.

Klubben råder over 13 udendørs baner og fire indendørs, så der er mulighed for træning og turneringsdeltagelse hele året.

LTK deltager i turneringer på mange niveauer og for alle aldersklasser.

En stor og stærk juniorafdeling

I LTK satser vi stærkt på ungdommen og har en juniorafdeling på godt 300 medlemmer. Med hjælp fra vores dygtige trænerteam har vi opbygget en af landets stærkeste ungdomsafdelinger. Gennem årene har det ført til mange danske mesterskaber.

LTK deltager i Sjællands Tennis Unions holdturneringer med 12 juniorhold.

Stærk seniorelite

Vores seniorer hører også til blandt landets bedste. Vi har tre senior herrehold og to senior dame hold. Og LTK’s førstehold har flere gange været Danmarksmestre både indendørs og udendørs.

Veteraner og motionister

LTK har otte veteranhold  (40+, 50+, 60+ og 70+) og tre hold for voksne motionister.

Derudover er der en række interne klubkampe for bl.a. oldboys og oldgirls.

Træningstilbud og sommerskole

Året rundt har LTK træning for alle aldersgrupper. Og i skolernes sommerferie har vi en meget populær sommerskole for børn.

Sportscafeen

LTK’s klublokale og sportscafe danner rammen om mange sociale aktiviteter i klubben.

Uanset alder og niveau er du meget velkommen i Lyngby Tennis Klub!

Kontorets åbningstider:

Tirsdag kl. 11.00-18.00
(personlig og tlf. henvendelse)
Torsdag kl. 11.00-15.00
(kun telefonisk henvendelse)