Kære medlemmer,
Caféen afholder et privat arrangement den 16. maj fra kl. 15.00 og resten af dagen, som også vil foregå på terrassen.
Derfor vil adgang til klubben kun kunne foregå via indgang ved fitnersscenter og hovedindgangen.
Vi håber på jeres forståelse – rigtig god dag til alle.














